Google počítadlo zobrazení stránek:

Pro:
překvapil mě výkon, čekal jsem slabší stroj. Na nějaké dosíkání na zahrádce co se týče výkonu, tak plně postačuje.
lehký
velmi dobře se startuje (musí se zapnout sytič, napumpovat do hadičky palivo a zapnout vypínač, pak stačí jen trošku škubnout a hned chytne a stačí skoro hned sytič vypnout)
cena

Proti:
nepřesný na sekání trávy rostoucí těsně mé okrasné zídky. Buď nedoseče a nebo mi struna poškozuje mou pískovou omítku. Ale to je asi u všech motorových křovinořezů. To je spíš moje chyba při výběru stroje na dosíkání kolem plotů a zdí. Co se týče přesnosti, tak je lepší bateriový vyžínač a nebo bateriové nůžky na trávu, které jsou k tomuto jemnému začištění určeny.
Popruh jen na jedno rameno, ale zase je to hodně lehký stroj

Myslel jsem, že tento stroj nahradí mou velmi málo výkonnou strunovku na baterie, která mi sloužila na dosíkání trávy kolem okrasných zdí a plotu a která měla menší průměr a byla relativně přesná nebo bateriové nůžky na trávu. Nenahradí. Výkon je na tuto práci relativně velký a plastový kryt je nepřesný na sečení těsně kolem překážek, takže se bojím, že mi to poničí zídku. Na druhou stranu přístroj funguje jak má. Doporučovaný poměr olej:benzín 1:25 jede bez problémů Editováno: Měl jsem problémy stroj chcípal, stačilo povolit víčko od nádrže a jel zase na max výkon. Asi neměl kudy si přsávat vzduch do nádrže po vypotřebovaném benzínu. Možná ucpaná dirka ve víčku.


Infografika - Infografika - STBáci, komunisti, šíbři..

Mezinárodní konflikty (co vám TV neukáže):

Anti-Babiš: 
  • Babiš a jeho hnutí ANO
  • EET - chce ho dle průzkumu jen 14% lidí. 74% lidí odmítá referendum = Lidé jsou sami proti sobě.

  • Anti-lepšolidé, Anti-pražská kavárna, Anti-"demoblok" : 
    Kauzy Jaromíra Soukupa
      - starší kauzy. Již neeaktualizuji. Informační hodnota poklesla
    Cenzura a politická korektnost - zákony
      - pravdivé informace jsou ze zákona trestány
    Cenzura na sociálních sítích
      - ve virtuálním prostoru by měly platit stejné zákony
    Česká televize
      - lži a propaganda České televize z našich poplatků
    Názor na referendum
      - jsou lidé v ČR hloupější než lidé v Švýcarsku?
    Pracovní tábor v Letech u Písku
      - český koncentrák ...
    1946 1948 1968 1989 - trochu nekorektně...
    Kauza maršála Koněva - fakta pro vyvážení extrémních názorů...
    Koncentrační tábor Holýšov, Sudety

    Anti-Islám:
    Anti-EU: 
    Ostatní zajímavá témata:


    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Aktualizováno

    Ukrajina