Google počítadlo zobrazení stránek:

Pro:
pěkně vypadá - mám stříbrnou nerez verzi,
modré podsvícení

Proti:
Víčko smrdí plastem. Cca prvních 10-20 ohřevů je plast cítit i ve vodě. Po cca 20ti dnech (cca 60-80ti ohřevech) smrdí již "jen" pokud se dá nos přímo na víčko.

Koupil jsem si jí, protože jsem předpokládal že když je skleněná, tak že nebude smrdět, jako jiné konvice. Mýlil jsem se. Znovu bych tuto konvici nekupoval. Buď lidi nemají čuch a nebo si vždy vychvalují to co si koupí. A není to jen u této konvice. Nejméně mi smrděla konvice s elektronickým nastavováním teploty od Fagoru, jenže ta odešla těsně po záruce. editováno: koupil jsem si novou dražší konvici Philco, ale té smrdí plastové víčko také. Tak nevím, asi jsem na to moc háklivý...


Infografika - Infografika - STBáci, komunisti, šíbři..

Mezinárodní konflikty (co vám TV neukáže):

Anti-Babiš: 
  • Babiš a jeho hnutí ANO
  • EET - chce ho dle průzkumu jen 14% lidí. 74% lidí odmítá referendum = Lidé jsou sami proti sobě.

  • Anti-lepšolidé, Anti-pražská kavárna, Anti-"demoblok" : 
    Kauzy Jaromíra Soukupa
      - starší kauzy. Již neeaktualizuji. Informační hodnota poklesla
    Cenzura a politická korektnost - zákony
      - pravdivé informace jsou ze zákona trestány
    Cenzura na sociálních sítích
      - ve virtuálním prostoru by měly platit stejné zákony
    Česká televize
      - lži a propaganda České televize z našich poplatků
    Názor na referendum
      - jsou lidé v ČR hloupější než lidé v Švýcarsku?
    Pracovní tábor v Letech u Písku
      - český koncentrák ...
    1946 1948 1968 1989 - trochu nekorektně...
    Kauza maršála Koněva - fakta pro vyvážení extrémních názorů...
    Koncentrační tábor Holýšov, Sudety

    Anti-Islám:
    Anti-EU: 
    Ostatní zajímavá témata:


    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Aktualizováno

    Ukrajina