Já osobně dopravě po železnici fandím. Jenže v žádném případě ne za podmínek, které panují v ČR! Takže jsem jednoznačný kritik české železniční dopravy. Takže sem budu dávat všechny argumenty proti železniční dopravě.
Výběr ze spotřební daně PHM činí v ČR cca 80 miliard Kč. Do silnic jde zpět 35miliard. Rozdíl si sebere stát a jde například na sociální dávky nebo právě na dotace do železnice. 
Naopak do železnic tečou miliardy. A otázka zní. Je to ekologické? 
Co se s těma miliardama stane ? A jak jezdí zaměstanci českých drah do práce? 
38tisíc zaměstnanců ČD. 10tisíc zaměstnanců Cargo atd., správa železničních dopravních cest 10 tisíc zaměstnanců. A desetitisíce tísíce dalších subdodavatelských firem podílejících se na údržbe a výrobě lokomotiv a vagónů.
Ti všichni jezdí do práce jak?????? Na vodu. A čím udržují železnice? Stroji, které pracují na vodu? 
A jakou energii spotřebovávají na výrobu kolejí, kabelů, lokomotiv, vagonů ? 


pokud je něco dražší tak to znamená že bylo spotřebováno více vzácných zdrojů = je to tedy méně ekologické. 
Cena lokomotivy je 100 milionů Kč. Cena nového vagonu je 50 milionů kč. Souprava kterou kraj posílá na obsloužení dopravní cesty z horní dolní do jiného vidlákova stojí 150milionů. Přičemž jízdeka stojí 50Kč. Vlakem jezdí 4x denně 100 lidí. Dopoledne lidi jezdí 2x jedním směrem do fabriky a odpoledne z fabriky 2x druhým směrem domů. Za den se tedy vybere 10tisíc Kč. Z toho se musí ještě zaplatit elektřina, mašifíra, výpravčí, pokladní. No a něco musí jít i na údržu a opravy nejen vlaků a vagonů, ale i na údržu a opravu tratí. 

Cena nového autobusu 5 milionů kč. 100 lidí luxusně pojmou 2 autobusy. Cena za údržbu silnic je již několikrát započítaná v ceně nafty. (100 miliard se vybere na spotřební dani z nafty. 10miliard jde z mýta i potom co se napakuje firma Kapsh a stát z toho co řidičům ukradne vrátí na opravy jen 35miliard.) Platí se jen řidič. Opravy a modernizaci zde stát neplatí 

náklady na vlak jsou minimálně 10x vyšíí - 10x vyšší spotřeba surovin a 10x vyšší spotřeba práce. Za těch 10x více utracených peněz někdo může soukromě spálit 10x více nafty.

Mezinárodní konflikty (co vám TV neukáže):

Kauzy Jaromíra Soukupa - odkazy na pořady
Miloš Zeman x Jiří Drahoš
  - proč jsem jako pravicový volič volil M.Zemana
Politická korektnost, Náhubkový zákon
  - pravdivé informace jsou ze zákona trestány
Názor na referendum
  - jsou lidé v ČR hloupější než lidé v Švýcarsku?
Cenzura
  - cenzura na sociálních sítích
Česká televize
  - lži a propaganda České televize z našich poplatků
Pracovní tábor v Letech u Písku
  - český koncentrák ...
EET - Když všechny zasraný strany kromě SPD jsou proti referendu, tak nikdo EET nezruší, i když ANO+ČSSD+KSČM mají menšinu. A EET chce dle průzkumů jen 26% lidí. EET tu máme nejen kvůli levičákům, ale i kvůli pravičákům co lidem nevěří.
1946 1948 1968 1989 - trochu nekorektně...

České politické strany a jejich kauzy:
....klikněte na konkrétní stranu pro zobrazení všech kauz
ANO+ČSSD+KSČM = 44,67 % voličů. Díky D'Hondtonově metodě mají o nedemokratických 10% víc.
Islám (antiislamismus nerovná se rasismus ! Proč?):
Evropská unie (proč škodí): 
Ostatní zajímavá témata:
Osobnosti :

Stránky jsou neustále aktualizované!  Neaktualizujeme však pravidelně, ale okamžitě v případě důležité zprávy, která zapadá do jedné ze sledovaných témat našich stránek.

Preferujeme videa z youtube. Jejich datování nelze zfalšovat, na rozdíl od různých "zaručených" historických pravd o různých konfliktech. Pravidla diskuse najdete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat