Google počítadlo zobrazení stránek:

Hecht 1538

Pro:
dostatečně výkonný
není moc hlučný

Proti:
Provzdušňoval jsem trávník poprvé v životě a ani nikdy jsem to u nikoho neviděl používat, tak mé zkušenosti jsou zkušenosti úplného začátečníka a nemohu porovnávat s jinými přístroji. Montáž byla jednoduchá, ale pro netechnického člověka, by se hodil lepší návod. Jak se používá unašeč kabelu mi dalo 5 minut přemýšlení, přitom je to tak jednoduché, ale když jsem to nikdy neviděl..... A taky dovedu si představit, že by nějaká žena, klidně nechala oba válce s noži i drátky v přístroji. Obával jsem se toho plastového koše, kterému lidé dávají v recenzích mínus. Nicméně pohoda, žádná velká síla netřeba, jen správný grif. koukat na zámek spíš z venku než zevnitř. Čtvrtinu 1000m2 zahrady jsem dělal s košem a šlo to. Ale protože správný řez má prý být do hloubky 2-3mm, tak se mi zdálo, že tíha koše, která postupně roste převáží přístroj dozadu tak o 1mm, tak to bylo trochu znát. Takže jsem koš nakonec stejně vyhodil. Provázkem jsem podvázal vyhazovací víko, aby bylo pootevřené. Moc otevřené je nebezpečné a vše na vás padá, málo otevřené - suchá tráva se hromadí pod strojem. Myslím si, že to technicky bude stejné jako u konkurence. Ložisko je na noži, kolečka bez ložiska, ale ložiska nejsou potřeba, přístroj je lehký a nepoužívá se tak často jako sekačka. Pojezd to má takový, že jak se nože zasekávají do trávy, tak vás to žene dopředu. Takže občas musíte působit silou proti - tj.mašinku brzdit. Překvapilo mě, kolik suché trávy to z trávníku vyřeže. Dva a půl letý trávník a bylo z toho asi 15 vrchovatých koleček sušiny. Takže otázka kam s tím.... Trávník pěkně prokoukl.



Infografika - Infografika - STBáci, komunisti, šíbři..

Mezinárodní konflikty (co vám TV neukáže):

Anti-Babiš: 
  • Babiš a jeho hnutí ANO
  • EET - chce ho dle průzkumu jen 14% lidí. 74% lidí odmítá referendum = Lidé jsou sami proti sobě.

  • Anti-lepšolidé, Anti-pražská kavárna, Anti-"demoblok" : 
    Kauzy Jaromíra Soukupa
      - starší kauzy. Již neeaktualizuji. Informační hodnota poklesla
    Cenzura a politická korektnost - zákony
      - pravdivé informace jsou ze zákona trestány
    Cenzura na sociálních sítích
      - ve virtuálním prostoru by měly platit stejné zákony
    Česká televize
      - lži a propaganda České televize z našich poplatků
    Názor na referendum
      - jsou lidé v ČR hloupější než lidé v Švýcarsku?
    Pracovní tábor v Letech u Písku
      - český koncentrák ...
    1946 1948 1968 1989 - trochu nekorektně...
    Kauza maršála Koněva - fakta pro vyvážení extrémních názorů...
    Koncentrační tábor Holýšov, Sudety

    Anti-Islám:
    Anti-EU: 
    Ostatní zajímavá témata:


    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Aktualizováno

    Ukrajina