Google počítadlo zobrazení stránek:

Matoušš 25
14-
http://www.biblenet.cz/b/Matt/25
......Přistoupil ten se dvěma hřivnami a řekl: ‚Pane, svěřil jsi mi dvě hřivny; hle, jiné dvě jsem získal.‘
Jeho pán mu odpověděl: ‚Správně, služebníku dobrý a věrný, nad málem jsi byl věrný, ustanovím tě nad mnohým; vejdi a raduj se u svého pána.‘
Přistoupil i ten, který přijal jednu hřivnu, a řekl: ‚Pane, poznal jsem tě, že jsi tvrdý člověk, sklízíš, kde jsi nesel, a sbíráš, kde jsi nerozsypal.
Bál jsem se, a proto jsem šel a ukryl tvou hřivnu v zemi. Hle, zde máš, co ti patří.‘
Jeho pán mu odpověděl: ‚Služebníku špatný a líný, věděl jsi, že žnu, kde jsem nezasel, a sbírám, kde jsem nerozsypal.
Měl jsi tedy dát mé peníze peněžníkům, abych přišel a to, co mi patří, si vybral s úrokem.
Vezměte mu tu hřivnu a dejte tomu, který má deset hřiven!
Neboť každému, kdo má, bude dáno a přidáno; kdo nemá, tomu bude odňato i to, co má.
A toho neužitečného služebníka uvrhněte ven do temnot; tam bude pláč a skřípění zubů.‘



http://www.biblenet.cz/b/Matt/20
Matouš 20
Neboť s královstvím nebeským je to tak, jako když jeden hospodář hned ráno vyšel najmout dělníky na svou vinici.
Smluvil s dělníky denár na den a poslal je na vinici.
Když znovu vyšel o deváté hodině, viděl, jak jiní stojí nečinně na trhu,
a řekl jim: ‚Jděte i vy na mou vinici, a já vám dám, co bude spravedlivé.‘
Oni šli. Vyšel opět kolem poledne i kolem třetí hodiny odpoledne a učinil právě tak.
Když vyšel kolem páté hodiny odpoledne, našel tam další, jak tam stojí, a řekl jim: ‚Co tu stojíte celý den nečinně?‘
Odpovědí mu: ‚Nikdo nás nenajal.‘ On jim řekne: ‚Jděte i vy na mou vinici.‘
Když byl večer, řekl pán vinice svému správci: ‚Zavolej dělníky a vyplať jim mzdu, a to od posledních k prvním!‘
Tak přišli ti, kteří pracovali od pěti odpoledne, a každý dostal denár.
Když přišli ti první, měli za to, že dostanou víc; ale i oni dostali po denáru.
Vzali ho a reptali proti hospodáři:
Tihle poslední dělali jedinou hodinu, a tys jim dal stejně jako nám, kteří jsme nesli tíhu dne a vedro!‘
On však odpověděl jednomu z nich: ‚Příteli, nekřivdím ti! Nesmluvil jsi se mnou denár za den?
Vezmi si, co ti patří, a jdi! Já chci tomu poslednímu dát jako tobě;
nemohu si se svým majetkem udělat, co chci? Nebo snad tvé oko závidí, že jsem dobrý?‘
Infografika - Infografika - STBáci, komunisti, šíbři..

Mezinárodní konflikty (co vám TV neukáže):

Anti-Babiš: 
  • Babiš a jeho hnutí ANO
  • EET - chce ho dle průzkumu jen 14% lidí. 74% lidí odmítá referendum = Lidé jsou sami proti sobě.

  • Anti-lepšolidé, Anti-pražská kavárna, Anti-"demoblok" : 
    Kauzy Jaromíra Soukupa
      - starší kauzy. Již neeaktualizuji. Informační hodnota poklesla
    Cenzura a politická korektnost - zákony
      - pravdivé informace jsou ze zákona trestány
    Cenzura na sociálních sítích
      - ve virtuálním prostoru by měly platit stejné zákony
    Česká televize
      - lži a propaganda České televize z našich poplatků
    Názor na referendum
      - jsou lidé v ČR hloupější než lidé v Švýcarsku?
    Pracovní tábor v Letech u Písku
      - český koncentrák ...
    1946 1948 1968 1989 - trochu nekorektně...
    Kauza maršála Koněva - fakta pro vyvážení extrémních názorů...
    Koncentrační tábor Holýšov, Sudety

    Anti-Islám:
    Anti-EU: 
    Ostatní zajímavá témata:


    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Aktualizováno

    Ukrajina